neděle 16. června 2013

CykloTezy a přídavek

     Byť jsem ani nepočítala s tím, že by moje plky někdo četl, ba dokonce nějak vnímal, donesly se ke mně pomluvy, že jsem zapomněla dopsat poslední dva dny z mého cyklokurzu... (nechte mě aspoň chvíli v tom přesvědčení, že poukázání na jejich absenci nebylo zcela ironické)

     Vězte, že jsem na ně rozhodně nezapomněla, jen jsem zkrátka neměla nejmenší chuť se o nich zmiňovat … Byly totiž oba víceméně super a mě fakt nebaví chválit kurz, na kterej jsem s chutí nadávala půl roku dopředu, nedej bože, abych snad dala zapravdu všem těm, co mi tvrdili, že je to nejlepší kurz, na kterej budu dlouho vzpomínat.
     Uznávám, že jsem se tam párkrát kvalitně ožrala, zkusila si spoustu skvělejch věcí (jako bouldering, slaňování, chůzi po kládě 12m nad zemí, naučila jsem se asi devět uzlů, lezla jsem po laně přes řeku a podobně), ale pořád ještě to první, co si vybavím, jsou tuny bláta...

     A protože jsem po šesti prokalenejch nocích nebyla rozhodně v pondělí schopná naklusat na zápočťák ze statistiky, sedím si tu u stolu plná zoufalství a ani o píď moudřejší či odhodlanější, než jsem byla před týdnem. Jediným rozdílem jest to, že tentokrát na svou nepřipravenost nemám žádnou relevantní výmluvu.
     Přestože jsme se spolužákem před nedávnem rozhodli, že až jednou budeme u moci, zrušíme vstávání, ve světle současnosti mi pochopitelně přijde přednější zákonem zakázat, aby o zkouškovém období bylo hezky. 
     Podle mě by nemělo svítit sluníčko, žádní přátelé by neměli mít čas, všechny hospody by měly mít zavřeno, měl by spadnout internet, a ještě by člověk nesměl mít v záloze nějaké další pokusy nechat si zkoušku na „až budu velká“...

     Nechápu, proč místo toho, abych se někde venku opalovala a opíjela do němoty, sedím tady a snažím se proniknout mezi pojmy jako hypergeometrické rozdělení, variační koeficient, regresní a korelační analýza nebo chí-kvadrát dobré shody. Nevím, proč naivně čekám na smsku od té, která mi nikdy nenapíše, nemám tušení, proč půjdu na trénink, když tam budu stejně nejpomalejší a stejně budu pořád tlustá (a neohrabaná).

     V mezipauze, ve které běžně vymýšlím, na co dalšího si lze ještě postěžovat, mě napadá, jestli bych svůj blog neměla přejmenovat... Něco jako Deník depkařky. Ale mou špatnou vlastností je, že stále doufám v lepší zítřky (ale nic pro ně nedělám), a tak se zkrátka budu jen modlit, abych zítra měla štěstí. ZASE.

     A mohla „potěšit“ své followers a friends ZASE něčím takovým:


Žádné komentáře:

Okomentovat