úterý 4. června 2013

CykloTezy Den 2

     Za normálních okolností bych se asi válela doma, regenerovala před tréninkem a domlouvala, s kým vyrazím večer na karaoke.
     Ale za podmínek extrémních, tedy momentálních, přemýšlím, co mě bolí víc, marně hledám poslední kusy suchého prádla a vyčítám si důvod kocoviny.

     Ať už jsme čekali cokoliv, určitě ne, že odpálíme týden v takovém tempu, jako se nám to podařilo. A to jak ohledně oficiálního programu, tak v době osobního volna.
     Včerejší večerní program tvořil „výlet“, který mně osobně připomněl scénku z Forresta Gumpa. Se zavázanýma očima nás profesoři proháněli blátem, vodou, větrem a deštěm... a my jsme si pak měli najít cestu zpátky. Zkratkou (sice dál, ale za to horší cestou) jsme si zašli 7km navíc. Ale z vesela.

     Nějak bych ráda shrnula noc a většinu dnešního dne dřív, než skončí asi osmdesátá přednáška.
- Dochází nám alkohol a kocovina nám snižuje schopnost držet pozornost, ale bez něj to přežít zkrátka nejde. Bolí mě nohy, všechno mam mokrý.
- Když jsme venku, běháme někde s mapkou, skáčeme blátem a pořád prší.
- Když jsme vevnitř, máme nudný přednášky, kde většina lidí dospává noc, pauzy po jídle se pohybují mezi cca 7-28 minutami.
- Když můžeme, sedíme.

     Z noční „regenerace“ mi chybí pár vzpomínek, ale mám pocit, že si nechci doplňovat mezery.

Když jsem sem jela, říkala jsem si, že když už nic, tak aspoň zhubnu. Tak prej ne...  

Žádné komentáře:

Okomentovat