pondělí 3. června 2013

CykloTezy Den 1

Ráno!
     S jedním okem ještě slepeným naposledy v hlavě přehrávám, co jsem všechno zapomněla. Klasicky s dvacetiminutovým zpožděním se vydáváme na víc než tříhodinovou cestu. Komplikují nám ji dvě objížďky, ale v Českých Budějovicích si to vynahrazujeme snídaní a kafem v Mekáči.
Všude, kam se podívám, je voda. Zalité zahrady, vylité řeky, zatopené pole a louky, … mokré silnice a pořád hustý déšť, navzdory hlášení z rádia, že by měl ustávat.

Příjezd!
     Trochu mě uklidňuje stav chatek, opravdu jsou zděné a teoreticky by do nich nemělo zatejkat. K dokonalosti chybí jen funkční topení. Teplo je momentálně jen v koupelně...

Zabydlení!
    Se zbytkem chaty porovnáváme zásoby. Dopočítali jsme se více než dvanácti litrů rumu s kolou, dvou litrů vodky s redbullem a stejně tak ginu s tonicem. Začínám věřit, že to tu přežijeme...

Odpoledne
     První dvoulitrovka padla hned po obědě a způsobila, že při první přednášce – doplněné o dokumentární film Voda má paměť – jsme to téměř všichni zalomili...
Máme za sebou první část programu. Jsme tu teprve šest hodin a už mám mokrý kalhotky i vlasy. Šest hodin a přijde mi, že jsem tu týden. Jsem jediná, komu nepřijde normální hrát hry typu: držíme se všichni za ruce a prolejzáme kruh? Nebo probíháme pod točícím se lanem?
Za prvé: hra vhodná spíš do školky, za druhé: všiml si vůbec někdo, že od rána pořád ještě hustě prší?
V plánu je další přednáška. Jestli konečně někdo nezprovozní wifi, pojdu.

18:30
     Večeře, jídlo se zatím dá jíst, ale když budeme zlobit, prý se to může změnit.
Všichni zíváme, ale jsme odhodlaní se večer pustit do našich zásob.
Wifi funguje jenom v jídelně.
Vzhledem k tomu, že máme už asi pátou cca čtvrthodinovou pauzu, nejsem schopná nějaký souvislejší myšlenky. Zajímalo by mě, jestli Caesar svoje Zápisky z války psal taky tak heslovitě jako já... Ale bezpochyby nám tu jde úplně stejně o život.


Pokud to čte někdo, kdo tady na kurzu má někoho známého, případně někoho, o koho chce přijít,a zajímá ho stav, doporučuju sledovat Twitter. Novinky najdete pod #CykloTezy, případně #ftvs.  


Žádné komentáře:

Okomentovat