neděle 14. října 2012

Co můžeme dělat, když jsme single?


Listí padá, poránu přituhuje a já už vážně nevím, co budu nosit v zimě, když v tričku, mikině a kožený bundě je mi už teď zima!
Postřehla jsem to, když jsem zkřehlými prsty nebyla schopná otočit na další stránku deníku Metro. Začínám mít čím dál méně utěšitelnou potřebu podělit se o „zajímavosti“, které se tam denně dočítám, se zbytkem světa, kterému se do ruky tyto cenné listy nedostanou.

Dneska mě například zaujaly asi tak tři věci.
1.Ročně se u nás v republice úmyslně zabije přes 16000 lidí. Mou chabou matematikou se dostáváme na takových 5 kousků denně. Pokud budu předpokládat, že alespoň každý desátý zvolí jako způsob smrti skok pod metro, to aby si člověk vážně nebyl jistý, kdy kam dojede včas… Trochu ohledu, mistři sebevrazi, ano?

2.Chlap, který v USA vyhrál soutěž v pojídání živých švábů brzy po předání hlavní ceny zemřel. Udělalo se mu zkrátka špatně… a zemřel. Co dodat, prostě Američan…

3.Jakýsi úvahový článek nějaké mladé slečny na téma Co můžeme dělat, i když jsme single. Nápad hezký, pokus o vtip cením, ale provedení by asi zvládl lépe i pseudomaturant na zemědělské škole (není v tom nic osobního). Jméno autorky jsem si bohužel nezapamatovala a deník Metro jsem poctivě „poslala do druhého kola“, ale mimo to, že sama můžu jít nakoupit, nebo můžu sama číst knížku (!!!), jsem se dočetla i to, že slečna chystá pokračování. Na téma Co nesmíme dělat, když jsme single. Předpokládám, že chodit do divadla a číst komiksy…
Třeba bude zítra „nášup“

Žádné komentáře:

Okomentovat