neděle 14. října 2012

Jak mi ego znejistělo


Jsem vážně zklamaná. Věděla jsem, že pokud na to někdo někdy přijde, bude to ona. Věděla jsem, že ona na to přijde dřív nebo později. Ale že to bude takhle brzo?

Jako by všechno najednou ztratilo smysl. Líbila se mi ta představa poloviční anonymity a náhle jsem doopravdy v rozpacích, v jakém duchu v tomhle pokračovat. (Očekávám, že když jsi mi to potěšení zkazila, že se k tomu aspoň vyjádříš v komentáři!!!)
Pro pochopení mého ideálu čtivého blogu zamiřte na www.citovaprostitutka.blog.cz Ta holka je vážně třída.

No nic, než já si teda hodím mincí, co dál se svými zápisky z války, vězte, že škola se blíží! Užívám si poslední dny volna opravdu ve velkém stylu. Včera například super trip do Šumperka, asi nemá cenu se rozepisovat, snad bude stačit večerní zhodnocení na facebooku:
Pokud bych měla nějak objektivně zhodnotit dnešní den…
Tak jsem bezpochyby ráda absolvovala tenhle nikdy nekončící trip do Šumperka, strávila jsem 4 hodiny ve spolehlivý a pohodlný Baloušovo feldě, abych si na těch dokonale naleštěných parketách zahrála ten skvostnej špíl se Šumperkem 7:1, přičemž ten jedinej jejich gól padl po mym zkušenym obrannym zákroku. Ráda jsem tam byla vyloučená za to, c
o nebyl faul, vyloženě jsem si užila, když jsme se pak celej tým vystřídal v jedný jediný fungující sprše. Jsem vážně nadšená, že zpáteční bezpečná a předpisová jízda s Lukym trvala jen asi 3 hodiny, takže jsem stihla poslední vlak domů. Hodinu a půl jsem pak sdílela kupíčko se sympatickýma chytrákama, kteří byli na cestě z Ostravy, celou cestu v lihu, abych pak promrzlá dorazila domů, kde není nikdo, nic k jídlu, a a a můžu si tak jít nerušeně lehnout a vyspat se na neděli strávenou v práci :D Jak že se to říká?
I LOVE MY LIFE!!! :D


Když jsem po půlnoci celá zničená v tom opuštěnym baráku padla za vlast (stihla jsem nejdřív nařídit budíka do práce), stihla jsem ještě před kómatem přemýšlet o tom, jak se člověku mění různé zažité projevy a priority. Nechápu, co jsem dřív viděla na tom skvělém pocitu, že jsem doma sama a že můžu strávit třeba celou noc až do rána něčím naprosto nekalým, jako je hraní PC her nebo sledování televize. Teď jsem byla fakt zklamaná, že doma není zatopeno, není tam nic k jídlu, ráno mě nikdo nevzbudí, nebudu mít připravenou snídani a a a …vlastně jsem ráda, že dole neřve televize, vedle netelefonuje ségra a máma nepráská dveřma, a tak můžu konečně nerušeně „spočnout“.

Žádné komentáře:

Okomentovat