neděle 14. října 2012

Příliš demokracie škodí


Nad zápisem volitelných předmětů jsem seděla jak nad rozlitým mlékem. Fakulta se mě sice pokusila setřást zmatečným uvedením času zápisu (od 13.října do 28.září, obojí datováno 2012), ale takový pokus jsem se smíchem označila za velmi trapný a nezdařilý.

Ačkoliv jsem předpokládala, že to bude těžká zkouška mé nerozhodnosti, nakonec jsem vybrala jednoduše předmět, který nejlépe pasoval do mého už tak dost nadávekhodného rozvrhu.

Teď tu do toho rozvrhu mžourám a uvažuju, jak budu trávit to množství volných hodin, které jsou tak důmyslně sestavené, abych tak tak nestihla dojet na byt (kde ještě nebydlím) nebo na skok do práce (kterou nemám), ale jsou dostatečně dlouhé na to, abych na ně mohla sesypat proud sprostých slov.

Navzdory tomu všemu (a především faktu, že mám třikrát týdně od půl osmé) se ale na začátek školy těším. Spíš než na přednášky a cvičení a zápočty a zkoušky se ale pravděpodobně podvědomě těším na fakt, že můj doteď „prázdninový“ harmonogram dostane konečně zase ten řád.
Příliš demokracie škodí a já se svým volným časem neumím zacházet zodpovědně!

Žádné komentáře:

Okomentovat