úterý 23. července 2013

Zelenobílý deníček - začínám(e)

     Bazy i Jelen mají sluchátka a civí do počítače. Co budu dělat já, když externí disk mám doma a internet každou chvíli vypadává? No klasika, budu si stěžovat na blogu.

„Nevěřila jsem tomu. Poprvý v mym bídnym životě mě Bedla pochválil“ kroutila hlavou před chvílí Jelen.
„Napiš si to do deníčku“ poradila jsem jí uznale. Náš trenér vážně moc často nechválí...
A tak teda budeme psát deníček – online!

     Musím samozřejmě hned na začátek smeknout před celým týmem, který se v Rokytnici nad Jizerou, kam jezdíme každý rok, potí už od soboty. Já jsem plnila svoje golfově reprezentační závazky a připojila jsem se až včera pozdě v noci.

     V pokoji si notujeme. Celá naše (svatá) trojice už tak nějak oficiálně ukončila „kariéru“, neboť jsme (někteří dříve, někteří později) dospěly do bodu, kdy už se nevyplňoval volný čas mezi tréninkama a školou sem tam nějakou brigádou, ale naopak čas mezi nejednou brigádou a prací se vyplňoval sem tam nějakým tréninkem či školou.

     Než jsme se pustily do tréninku, byly jsme pochopitelně dopředu všemi varovány. Jídlo je hnusný, vedro nesnesitelný, tréninky na blití, sjezdovky prudký, …
Po prvnim tréninku mi přišla sms:
„Tak co, už pláčeš?“
„Chtěla bych, ale nemůžu“ odpověděla jsem. A je to tak. Už po první dvouhodinovce si pekelně rozmýšlím, kolikrát denně vyjdu schody, nebo kdy se zvednu z postele, aby to nebylo zbytečně brzo. Ale remcat nahlas – před holkama, který tady potí krev už čtvrtý den? To bych jim nemohla udělat. A tak se tvářím zdrceně, ale pokorně mlčím...

     Koneckonců, každý rok všechny remcáme, ale jsem přesvědčená, že jsme pak stejně rády, že jsme tu byly a něco pro sebe udělaly. Protože proč? Protože to děláme pro titul! A jsem si jistá, že každá holka v tomhle zelenobílym stroji udělá všechno pro to, abychom na konci sezony ten pohár nad hlavu opravdu zvedly.


     A já teď jenom doufám, že si to, holky moje, přečtete, usmějete se a společně se vrhneme na další trénink – i když už je zase za pár minut :)  

Žádné komentáře:

Okomentovat