neděle 22. září 2013

Kombo: Narozeniny a Dara

Tenhle víkend jsem podrobila svoje tělo menší zkoušce. Nepít a zůstat fresh celou noc? Dospěla jsem k názoru, že jsem pokaždý stejně unavená nehledě na to, jestli jsem v noci pila alko či nealko. Akorát když mam kocovinu, nemám pak celej den hlad... Takže – utrácet v noci za pití, a nebo přes den za jídlo? Volím Bé, neboť tloustne se po obou, ale v druhém případě si pak člověk aspoň všechno pamatuje. A že tentokrát bylo co!

Pátek jsme zahájily v PMku oslavou devítileté existence Freedom Night (Cheers, drink to that!). Přestože jsem jeho součástí sotva rok, stihlo mi to už dokonale přirůst k srdci. Lesby jsou svině nevděčný a nikdy neocení něco, nad čím jste třeba strávily X hodin příprav, … ale i tak se musim prostě pokaždý pousmát, když je vidim, jak se jich už někdy k ránu pořád desítky vlní parketem, jak jsou veselý a jak se maj rády! (a hlavně světový mír, …)

Bohužel jsem si teda zároveň během večera uvědomila, že i když to bude s Agátou mít všechno dobrej konec (stačí tomu prej věřit), stejně budu mít po zbytek života oči na šťopkách, páč mi jí tam všechny neustále vokukujou, jak je krásná!
Se ségrou jsme položily základy společnýmu existování na podiu. Díru do světa s naší show sice asi neuděláme, ale jsem ráda, že jsme po sobě neházely skleničky a všechny přítomné ženy to přežily relativně ve zdraví. Šéfová byla spokojená a to je nejdůležitější (i když jí teda podezřívám, že není úplně objektivní, když je taky z dvojčat...)

Tři hodiny spánku, kufr plnej Redbullů a s úderem sobotního poledne vzhůru směr Slo-ven-skoooo.
Občas si říkám, proč tuhle „práci“ vlastně dělám. Jestli je to jen pro vlastní ego, z nudy, pro peníze, z lásky k lesbám, … Jedno vím určitě. Jedna z věcí, kterou na tom miluju nejvíc, je fakt, že každý večer zažijete zkrátka něco jinýho. Jo, jasně.. občas se holky porvou, někdy přijde málo lidí, něco se nepovede, … No nebo si pak taky dáte drink s Klárou Vytiskovou, nebo... si potykáte s Darou Rolins :)

Říkám na rovinu – zklamala mě. Asi jsem naivní kráva, ale fakt jsem nečekala, že tam vystřihne nefalšovanej playback, a to ještě ne úplně neprůhledně. Na druhou stranu, … je to prostě kočka :)) Odpouštím jí!

Víkendový kombo je teda za náma. Brzo budou fotky, videa, a tak vůbec... A za týden Brno – připravte si pyžámka!

Žádné komentáře:

Okomentovat